Range 15 official trailer

| January 26, 2016

Range 15 trailer

The movie from Ranger Up and Mat Best that we’ve all been waiting for is in the can and here’s the trailer. Actually, I’m impressed with the casting.

By the way, there’s a LANGUAGE WARNING;

Category: Who knows

Comments (34)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Old Trooper says:

    That shit’s funny right there.

  2. The Commentor' Formerly Known as MCPO NYC USN Ret. says:

    I am all in!

  3. TFA303 says:

    This looks terrible.

    In all the right ways.

  4. Flagwaver says:

    This is why we can’t own nice things. I’m going to watch the fuck out of this more than Star Wars!

  5. IDC SARC says:

    Ahmma get this when it comes out on disc (or hits Netflix), have some Glenlivet, and laugh my azz off.

  6. SFC D says:

    If this isn’t nominated for an academy award, I’m boycotting.

  7. Silentium Est Aureum says:

    I’m all over this.

  8. cdfe3388@hotmail.com says:

    Oh. Fuck. YES!!!

  9. MSG Eric says:

    You know, you should put a warning when there ISN’T harsh language, so we aren’t disappointed.

  10. Veritas Omnia Vincit says:

    This looks like some funny shit right here…

  11. Ex-PH2 says:

    How come the comments section is upside down?

    Oh! Look! They’ve got Sam Gamgee in it! And Captain Kirk! Aww, shit! I’m gonna havta stock up on Mounds and those chocolate nonpareil thingies with the little sugar balls that break your teeth! And Milk Duds. Gotta have Milk Duds!

    Groovy!

  12. Poetrooper says:

    Jonn, why is the actor playing you always holding a blow-up doll?

  13. A Proud Infidel®™ says:

    Oh. Fuck. YEAH. I’m gonna go see that in a theater and I’ll just hafta smuggle a flask of Bourbon in with me and enjoy Bourbon & Cokes while I LMAO! 😀 This new arrangement in the comment box, I wonder if Jonn didn’t do it just for shits & giggles thinking “I wonder how much this will screw with some people’s heads?”.

    • Aysel says:

      if you go to a Cinetopia (it’s a theater chain here) you can get your bourbon and coke from the bar at the theater and enjoy your adult beverage without having to sneak it in, in a 21 and over theater (no children’s or babies in the theater)

    • Ex-PH2 says:

      Excuse me, sir, but that should be bourbon and ginger ale.

  14. jonp says:

    Jesus what a clusterfuck of shit sandwiches. I can’t wait to hear how Shatner was talked into it. Actually, he isn’t mentioned much but he does a lot for our wounded warriors.

    Can’t wait to see it, too

  15. B Woodman says:

    Unfortunately, I’m going to have to see this on my lonesome. My wife would object strenuously, and no one else in my nearby family would understand.
    So that means I can laugh like a maniac and not hold back at all.

    CAN’T WAIT!!

  16. Ex-PH2 says:

    This thing had better be on a DVD. I see no reason to spend time in a large open area sitting next to people who have to take their shoes off and wave their feet in the air, just to watch a movie.

    Besides, most of the open air drive-ins are gone. Turned into empty strip malls and Burger Kings. There’s no place any more, to go to in the summer that has crappy food, mosquitoes, and doesn’t mind if you climb into the back of the pickup with a couple of blankets, so that you can spend the evening necking…. er, uh, cranking your neck back to look at the stars above you.

    It makes me sad. I am very sad.

    What?!?

  17. Instinct says:

    My wife’s only comments were “Oh, Dear God” while laughing and “The kids are never going to be allowed to see this when we get it on DVD.”

  18. Silentium Est Aureum says:

    “Looks like we’re the lone survivors now.”

    So wrong, yet so funny.